Şubat 21, 2006

Yaz Bitmeden (albüm)

Vikipedi, özgür ansiklopedi

Jump to: navigation, search
}
Albüm Kapağı
Sezen Aksu Albümü Albümün Adı: Yaz Bitmeden
Albüm Yılı 1 Eylül 2003
Formatı CD-MC
Kayıt Türü
Türü Pop
Uzunluğu
Firma DMC
Prodüktör
Klip Çekilen Şarkılar
Profesyonel Eleştiriler
Sezen Aksu albüm kronolojisi
"Şarkı Söylemek Lazım" (2002) Yaz Bitmeden 1 Eylül 2003 "Bahane" (2005)

Konu başlıkları

[gizle]

Albüm Hakkında

Albüm Şarkıları

  1. Yaz 03' 57"
  2. Farkındayım 05' 03"
  3. Aşktan Ne Haber 03' 55"
  4. Şu Saniye 05' 31"
  5. Arka Sokaklar 03' 37"
  6. Karşı Pencere 04' 41"
  7. Oyalanma 04' 05"
  8. Yaz 01' 16"
  9. Farkındayım 04' 24"
  10. Şu Saniye 02' 58"
  11. Oyalanma 05' 26"
  12. Şu Saniye 05' 48"

Albümde Bulunan Şarkıların Sözleri

Yaz

Yaz bitmeden gel Yapraklarım solmadan Narlar olmadan gel Gün devrilmeden Yeşil erik beyaz örtüye konmadan gel

Doya doya seviş benimle hadi Açık saçık konuş benimle hadi Buram buram yaseminler tüterken Alev alev tutuş benimle hadi

Yaşarız bu tende bu heves oldukça yarim Coşarız ayın şavkı aşka vurdukça yarim Aşığız sarıştık sarmaşıklar misali Gel gör ki geçti geçiyor bu yazlar ne hain

Söz hiç incitmem ipek şal gibi akarım omuzlarından Sen uyurken ben bir sevinç olur geçerim rüyalarından

Söz: Ali İlyas Müzik: Sezen Aksu

Aşktan Ne Haber

Aç kalbini ben geldim Sıkı sıkı tut burakma Zar zor yıktım duvarlarımı Kıymetini bil uzatma

Bak yaldızlarımı döktüm Açtım kapılarımı gir içeri Gör parklarımı bahçelerimi Anla ben büyük harflerden ürktüm

Ben anlamam toptan tüfekten Ben anlamam taştan yürekten Anlamam akıntıya kürekten Bunları boşver ne haber aşktan

Gözlerinin arkasını Sözlerinin alt yazısını Kalp diline çevirdim çoktan Okudum özgürce acısını

Söz: Sezen Aksu Müzik: Sezen Aksu

Arka Sokaklar

Doğrusu ben seni pek fazla tanımıyorum İçgüdüsel olarak kendimi savunuyorum Dolayısıyla bilemiyorum Dolayısıyla bilemiyorum Arka sokaklarda neler oluyor

Sen beni istersen çok rahat kandırabilirsin Kendini şahane bir şey sandırabilirsin Dolayısıyla bilemiyorum Dolayısıyla bilemiyorum Arka sokaklarda neler oluyor

Zorlama güzelim zorlama Kendiliğinden olmalı Davul dediğin davulcusuyla müsemma Horlama eziğiz doğuştan Sende erkeklik sır, bende kadınlık muamma Dolayısıyla bilemiyorum Arka sokaklarda neler oluyor

Söz: Sezen Aksu Müzik: Sezen Aksu

Oyalanma

Hoyrat ve şaheser bir masala inanmak Her yeni güne iştahla uyanmak Yaşamak doyasıya Haylaz zamanın aleyhine tartısında Can havliyle çizginin ortasında Yaşamak kıyasıya

Gül söylemez gizini Güvercin kaybeder izini Akarsu bulur denizini Havai fişeklerle hayatı kutlarsın

Bu ne yalnızlıktır Bu ne sonsuz bir çoğalmak Onca sınanmaya rağmen Akıl oyunlarıyla oyalanmak

Ey aşk sen olmasan Ne kalır hikayeden Ey aşk sen var ya sen Her şey sana mağlup hükmen

Bu ne yalnızlıktır Bu ne sonsuz bir çoğalmak Onca sınanmaya rağmen Akıl oyunlarıyla oyalanmak

Söz: Sezen Aksu Müzik: Sezen Aksu

Farkındayım

Ne yapsan olmuyor gözüm Terketmiyor bizi hüzün Bir macera yaşamak dediğin Küçük zamanlar harmanı Sevildiğin üzüldüğün Hatırlamaktan ibaret Hatıralar nihayet Tesellisi çok zor sözün

Ne gemiler yaktım Ne gemiler yaktım O kadar yandı ki canım Sonunda karşıdan baktım Ne göreyim kendime Yıldızlardan daha uzaktım

Bu kızı yeniden büyütmeliyim Kor ateşlerde yürütmeliyim Değirmenlerde öğütmeliyim Farkındayım farkındayım

Kazanmalı kaybetmeli Aşk uğruna harbetmeliyim Bu kızı yeniden büyütmeliyim Farkındayım farkındayım

Kendini seçemiyorsun Bırakıp kaçamıyorsun Yazmadığın bir hikayede Uzun yada kısa vadede Az biraz keşfediyorsun Öteki olabilmeyi Yerine koyabilmeyi Geride durabilmeyi öğreniyorsun

Söz: Sezen Aksu Müzik: Sezen Aksu, Fahir Atakoğlu

Şu Saniye

Yok senden başka bir dünya Yok senden başka bir alem Cenneti verseler almam Ben senden asla ayrılmam

Belki bu gelir geçer Şu saniye esastır gel

Geçse de beni unutma Hiçbir aşkını unutma Zira budur elimizde kalan Aşktan başka her şey yalan

Ne yaptıysan yaptın kalk gel Affeder elbette hak gel

Düşünmek istemem şimdi Büyü bozulsun istemem Hafiflettim her şiddeti Geçirip aşkın içinden

Söz: Sezen Aksu Müzik: Sezen Aksu

Karşı Pencere

Enstrumantal

Müzik: Sezen Aksu

 

 

Kaynakça